• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Tissot T12 automatic

hvtobbe

Breitling
2-Faktor
Ja, min första försäljningsannons här på klocksnack! Hoppas jag får till det...

Ut till försäljning är alltså en Tissot T12 automatic i gulddoublé. Nyligen servad av macgyver, då den även fick ett nytt glas.
Har ett cheepo läder till, dock har det släppt i limningen och i stygnen på ena, se bild.

Hur den håller tiden kan jag inte svara på. Har inte rullat igång den ordentligt sen den kom hem från service.

Pris har jag funderat på, fram och tillbaka. Kollar jag C24 så ligger dom högt, för högt kan jag tycka...
Men 3300kr begär jag för klockan. Jag redigerad gärna det i efterhand om det är satt helt åt pipsvängen, tjoa till om så är fallet.

Frågor, skambud eller bytesförslag osv diskuteras gärna i PM.
Mvh Tobias

O4iWwIx.jpg

FaIO5Lg.jpg

1cfg4QD.jpg

WiF1icl.jpg

WfJ22EV.jpg

DpXYgMo.jpg

PaG6wrH.jpg

YtVpRbe.jpg
 
Topp