• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot Visodate

Pris
1500
Returpolicy
Inom 24h om klockan inte överensstämmer med beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Den absolut finaste Tissot Visodate jag ägt. Tickar på fint och håller tiden väl. Roulette datum skiva, repfritt glas, fin i boetten. En mindre defekt kl.9 på urtavlan. Ej original krona. Utbytt sekundvisare? Kommer på ett svart tjockt och fint läderband. För mig okänd service historik, ser super fin ut invändigt.


1500kr.


Jag har gott om goda referenser:
https://klocksnack.se/threads/klockbaronen.129786/


Bilderna är en del av beskrivningen. Skickar väl paketerat i vadderat kuvert med mycket bubbelplast, använder PostNords "skicka lätt" försäkrat, eller annan frakt om så önskas. Inga garantier på gamla klockor. Bilderna är en del av beskrivningen. Kontakta mig om du har några frågor.

FB_IMG_1609168647076.jpg
FB_IMG_1609168641260.jpg
FB_IMG_1609168653755.jpg
FB_IMG_1609168659450.jpg
FB_IMG_1609169777926.jpg
FB_IMG_1609169058967.jpg
 
Topp