• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissotlåda

Hej! Det här är min första annons på KS. Har tidigare sålt lite på Tradera men jag föredrar nischade forum som denna.

Äldre blå och aprikosfärgad Tissot-låda i bruksskick. Spår av användande finns på ovansidan, samt att sidorna har börjat släppa lite. Räcker nog med en dutt limm så hålls de sedan på plats. Insidan fin. Cirka mått: L 113 x B 80 x H 48 mm. Se sista bilden för att få dig ett hum om vad som får plats.

Pris: 300 kr - SÄNKT till 230 pix inkl frakt inom Sverige! Kan även avhämtas i Nacka, 15 minuter med buss från Slussen/10 min med bil. Betalning kontant på plats eller via banköverföring. Paypal går bra om du tar den eventuella avgiften.

yWZecXB.jpg


2q1qi7E.jpg


keSntpe.jpg


E1hz0Bc.jpg


cVLTWwm.jpg


MoecYi3.jpg

Ps. Behöver väl egentligen inte nämnas men Seikon ovan medföljer ej ;)

PM:a vid intresse!

/Matte
 
Topp