• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Titanesque på Tradera

Don limpio

Basic
2-Faktor
Hej alla,
Funderar på att beställa en sån här på Tradera
http://www.tradera.com/item/190204/249203925/original-seiko-men-s-chronograph-sport-watch-snda57p1
Det som jag inte blir klok på ar leveransen. Det står att man kan välja leverans per post eller DHL. Vid leverans per post svarar jag för tull o annat. Vid DHL svarar avsändaren för detta. När jag ska beställa finns inte DHL som alternativ alls.
Nås här som varit med om detta ? Hur stor är risken att tullen tar paketet och ffa vad snackar vi för kostnad för tullen?
Mvh
Don Limpio

Tullen blir någon krona men 25% moms och även en hundring i administration gör väl att beroende på deklarerat värde blir upp till typ 400kr

Finns redan 2 trådar med exakt samma trådtitel/rubrik. Kolla dom (använd sökfunktionen), kanske står ngt där.

Tillbaka
Topp