• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Titta inte in här

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
För lågt intresse, blir inte av. Kolla dock min passaround för HydroConquest.
https://klocksnack.se/threads/anmälningstråd-passaround-longines-hydroconquest.82604/
Tjena KS!

Idag blir det anmälning till en dykarpassaround, nämligen en Oris Aquis Date med den magiska blåa sunburst-tavlan. Klockan kommer inhandlas från Palmqvist Ur här i Kristianstad och sedan skickas vidare för test till 25 personer som får ha klockan i en vecka vardera.

Info om klockan; https://www.oris.ch/watch/oris-aquis-date/01-733-7730-4135-07-8-24-05PEB

The-new-Oris-Aquis-Date-the-next-generation-01.jpg


Antal platser: 25 (tänkte först ha 18 platser med 900kr i avgift men det kändes lite för mycket för en veckas testande så detta byttes till 25 med en avgift på 650kr)

Pris: 650:- per person.

För att delta PMar du mig. Dock är det är först när du Swishat som ditt deltagande är bekräftat. Om det uppstår problem med din period (alltså om du vill byta vecka pga resor eller annat) så kan det säkert ordnas.

  • Det är först till kvarn som gäller

  • Deltagarna testar klockan i högst en vecka och därefter skickas den vidare till nästa person (adress får du av mig). Klockan ska skickas som Rek, och detta står deltagarna för.

  • Varje deltagare uppmanas att skriva några rader om klockan (ett exempel är för och nackdelar) i den här tråden med bilder på klockan.

  • Efter att alla 25 personer haft klockan i en vecka vardera ska klockan skickas tillbaka till mig och därefter utlottas slumpmässigt till en av de 25 deltagarna (detta filmas för att inget drama ska komma upp)
För att få delta vill jag gärna att du är en aktiv medlem med ett antal inlägg. Det skulle inte skada med en referens eller två i din Good-Guy tråd heller.

Platser kommer visas under denna text när allt står klart.
 
Senast ändrad:

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tänkte säga att bilden nu är uppdaterad. Den andra bilden var på den gamla Aquis klockan, men den vi kommer ha passaround på är definitivt den nya modellen.
 
Topp