- Pris
- 10 000
- Returpolicy
- F2F ingen retur. Om klockan skickas inom 24 timmar oavsett orsak, klockan skall returneras på köparens bekostnad och vara i exakt samma skick som när den skickades.
- Bilder Skickat
- Ja
Kära Klocksnackers,
Erbjuder en Titus Calypsomatic 7840, från 60-talet...... Ni som vet, ni vet.
Full set fanboys och tidhållningsfacister kan ju sluta läsa här......njut dock av bilderna.
För mer riskbenägna vintagevänner väntar ett tritiumgulnat kuddrum i form av denna dykarklassiker.
Skick:
Klockan är i helt okej skick för sin ålder, med spår av användning.
Tavlan har en mindre skada vid klockan 9, inget som jag stört mig på.
Klockan kan komma på valfritt strap, välj mellan nyare tropic strap, B&S Taurillon läder eller flexlänk.
Värt att tillägga är att den fungera bra på många band, som nato, läder, gummi osv.
Klockan fortar sig några minuter per dag men har lång gångreserv och springer igång omgående vid rörelse.
Specs:
<iframe width="560" height="315" src="
" title="1960s Titus Calypsomatic Ref. 7840 "Big Crown"" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>
Tack KS för ett grym forum och möjligheten att annonsera gratis.
Erbjuder en Titus Calypsomatic 7840, från 60-talet...... Ni som vet, ni vet.
Full set fanboys och tidhållningsfacister kan ju sluta läsa här......njut dock av bilderna.
För mer riskbenägna vintagevänner väntar ett tritiumgulnat kuddrum i form av denna dykarklassiker.
Skick:
Klockan är i helt okej skick för sin ålder, med spår av användning.
Tavlan har en mindre skada vid klockan 9, inget som jag stört mig på.
Klockan kan komma på valfritt strap, välj mellan nyare tropic strap, B&S Taurillon läder eller flexlänk.
Värt att tillägga är att den fungera bra på många band, som nato, läder, gummi osv.
Klockan fortar sig några minuter per dag men har lång gångreserv och springer igång omgående vid rörelse.
Specs:
- Urverk: ETA 2472
- Storlek: 38 mm
- Plexiglas
- Blank tavla
- Gilt (guldig text)
- Big Crown
- Lollipopvisare
<iframe width="560" height="315" src="
Tack KS för ett grym forum och möjligheten att annonsera gratis.
Senast ändrad: