• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tja, vad finns att tillägga..

HeliDive

Cartier
Nu blev ju den här tråden en "biltråd"...men det finns nog INGEN som är seriöst bilintresserad som idag hellre åker MB före BMW (dock är det inte sagt att Mercedes inte tillverkar otroligt fina och välbyggda bilar dom med, men nu pratar vi KÖRGLÄDJE mina herrar) :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
HeliDive skrev:
Nu blev ju den här tråden en "biltråd"...men det finns nog INGEN som är seriöst bilintresserad som idag hellre åker MB före BMW (dock är det inte sagt att Mercedes inte tillverkar otroligt fina och välbyggda bilar dom med, men nu pratar vi KÖRGLÄDJE mina herrar) :)

Vad vi talar om här är ifall du vill känna dig som Tony Soprano och köra Mercedes eller vara random gangster från Södertälje och köra BMW..
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
HeliDive skrev:
Nu blev ju den här tråden en "biltråd"...men det finns nog INGEN som är seriöst bilintresserad som idag hellre åker MB före BMW (dock är det inte sagt att Mercedes inte tillverkar otroligt fina och välbyggda bilar dom med, men nu pratar vi KÖRGLÄDJE mina herrar) :)

+1 på den.
Mercedes är riktigt sköna att åka i, men tråkiga att köra.

Då menar jag inte AMG modeller.
 

Målarn

The Steak
HeliDive skrev:
Nu blev ju den här tråden en "biltråd"...men det finns nog INGEN som är seriöst bilintresserad som idag hellre åker MB före BMW (dock är det inte sagt att Mercedes inte tillverkar otroligt fina och välbyggda bilar dom med, men nu pratar vi KÖRGLÄDJE mina herrar) :)

Mina närmaste vänner (väldigt bilintresserade) kör Allihopa AMG modeller :).... Dem har testat både BMWs M modeller och Audis RS modeller men ändå valt AMG, mycket roligare bilar speciellt dem med 5,4liters kompressormatade V8 motorer :cool:
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Målarn skrev:
HeliDive skrev:
Nu blev ju den här tråden en "biltråd"...men det finns nog INGEN som är seriöst bilintresserad som idag hellre åker MB före BMW (dock är det inte sagt att Mercedes inte tillverkar otroligt fina och välbyggda bilar dom med, men nu pratar vi KÖRGLÄDJE mina herrar) :)

blablablablablablablablablablablablablablablabla

Det är självklart BMW som gäller. :mrgreen:
 

Målarn

The Steak
Fryken skrev:
Målarn skrev:
HeliDive skrev:
Nu blev ju den här tråden en "biltråd"...men det finns nog INGEN som är seriöst bilintresserad som idag hellre åker MB före BMW (dock är det inte sagt att Mercedes inte tillverkar otroligt fina och välbyggda bilar dom med, men nu pratar vi KÖRGLÄDJE mina herrar) :)

blablablablablablablablablablablablablablablabla

Det är självklart BMW som gäller. :mrgreen:

Hahahah!! Jag lägger ner denna diskussion för tillfället, vi får ta den när du kommer hem :lol:
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Jämför man bmw vanliga moeller mot mercedes är det inget snack om saken med Bmw överlägsenhetm 550, 550d mm mm.
Mercedes AMG är en annan femma, som är lite mer roliga än bmws M som är lite mer kontrollerade, Målarn jämför ju med AMG modeller bara :)
 

cab

Audemars
2-Faktor
Prisklass har ju inget med saken att göra isåfall kan man ju köpa en Skoda

Menade också modellerna äldre S och 7 serien, inget fel på BMW/MB som bilar.
 
Topp