• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ChumpTime

aosehus

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Sålt en klocka till Tjaeng. Trevlig kommunikation och smidigt rakt igenom. Rekommenderas!
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Gjorde ett byte i 50-tusenkronors nivån med pengar åt mitt håll. Swish inom några minuter efter att vi kommit överens.
Paketet kom nästa dag med värdepost. Väl inslaget och fantastisk bra skick på klockan. Väl beskriven! Jag är mycket nöjd och ger
@Tjaeng 100% GOOD GUY!
 
Senast ändrad:

chimaira

Cartier
Köpt klocka i +100’kr-klassen av @Tjaeng. Fantastiskt smidig affär. Rak, snygg och tydlig kommunikation. Gjorde dig besväret att lämna in klockan för justering av länk innan överlämnande för att den skulle passa mig. Köper/säljer gärna igen, 100% GG!
/chimaira
 

1965

Breitling
Köpt en klocka av Tjaeng. Snabb respons och bra kommunikation. Jag gör gärna fler affärer med denna gentleman. GOOD GUY.
 
Topp