• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tjejer kan visst bära PloProf...

...idag på lunchen var jag förbi Erikson Urhandel för att snacka lite skit, Katrin hade sin privata Plopp på sig och det såg riktigt coolt ut...eller vad säger du RicVin, he he

6C072268-9438-4FC7-9BDB-6268D6AFADE7_zpsfuoucfj9.jpg


D6B01D2A-CCE1-45AD-8E8A-4E025571B7CB_zpsmtew3bdb.jpg


Passade även på att prova Daniels Landsort, gillar den fortfarande faktiskt..

FB1C30F2-A0D6-490C-A4AB-00ED00957671_zpsjt5llohp.jpg


4DBED323-9CEB-4370-BEC2-FCF24E19AEA4_zpsatm9x3ki.jpg
 

OBRKV

Cartier
Kan ju säga att det ser mycket bättre ut än när jag testade polarens Hublot på mina taniga handleder. Det var ju bara ett skämt. Vågar knappt ladda upp en bild, haha
 
Ser lite väl stort ut på bild 1 enligt mig, kanske bildvinkeln som spökar. På bild 2 ser det ok ut. Kul att hon kör något annorlunda!

Tycker vita Ploppen är jäkligt cool, men undrar om jag är man nog att bära den. Det är något med det vita som signalerar femininitet. Lite märkligt, är ju inte så att man uppfattar en vit Explorer 2:a som feminin, hmmm...

Kanske är gummit, vore kul att se den på svart gummi...
 

cab

Audemars
2-Faktor
Den cool som fan den vita ploppen, men funkar inte på tjej med de där handlederna.
 

BME

Cartier
Om hon trivs med det och tycker själv att det funkar på henne så funkar det!
Skit i vad alla andra tycker! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Funkar kanon! Särskilt den vita. Eller ännu bättre den i guld OCH vitt:) Jag blev kär i Katrin när jag var där och behövde hjälp med meshet förra vändan jag hade Ploppen. Hon bar sin vita då också så det verkar vara en keeper..
Men orange is "da shitt"!! Det vet du:)
image.jpg
 

Andrew

Cartier
Jag gillar det. Hon hade sett ut som vilken trist moderatkärring i Busnellofta som helst utan den där klockan.
 
Topp