• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tjejer kan visst bära PloProf...

Danielle

Panerai
Ha!! Sluta lev i förnekelse! Du vet att du vill ha en:)
Okej då :rolleyes:
image.jpg
 

mega

Rolex
Brutalt! Kul när man vågar sticka ut hakan. Är nästan inte som en klocka, utan mer som ett coolt smycke.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Jävlar, där får man passa sig så man inte säger något olämpligt. En örfil med den där... Värre än tegelstenen i handväskan!

Fet!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag tyckte att det var riktigt coolt och på något märkligt sätt lite sexigt. Som någon redan har sagt. Utan att sedan gå mer in på det. Men som sagt: flyger!
 
...idag på lunchen var jag förbi Erikson Urhandel för att snacka lite skit, Katrin hade sin privata Plopp på sig och det såg riktigt coolt ut...eller vad säger du RicVin, he he

6C072268-9438-4FC7-9BDB-6268D6AFADE7_zpsfuoucfj9.jpg


D6B01D2A-CCE1-45AD-8E8A-4E025571B7CB_zpsmtew3bdb.jpg


Passade även på att prova Daniels Landsort, gillar den fortfarande faktiskt..

FB1C30F2-A0D6-490C-A4AB-00ED00957671_zpsjt5llohp.jpg


4DBED323-9CEB-4370-BEC2-FCF24E19AEA4_zpsatm9x3ki.jpg


Svårt med värdigheten med en hockeypuck på handleden. Detta oavsett puckens namn och bärarens könstillhörighet.
När skall ni lära er att klockor bör inte vara större än 40 mm.?
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Kaxigt med Ploppen..
Gillar landsort men kommer inte överens med visarna, något som stör mig enormt men kan inte sätta fingret på vad det är..
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
När jag var liten var jag kär i en "kamratstödjare" (som det så fint hette) i plugget. Hon hade en dykare, typ Aqualand el motsv., och jag kommer ihåg att jag tyckte att det var jäkligt hett redan då... :)
 
Börjar tro att många här skulle behöva uppsöka en optiker med tanke på fascinationen för stora och klumpiga klockor... ;-)

Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
 

meo_swe

Audemars
Funkar kanon! Särskilt den vita. Eller ännu bättre den i guld OCH vitt:)
Jag var tvungen att googla på den där klockan, och helvete va ball den var!
Just toolklockor i huld är väl lite sådär, men den kan bara beskrivas som en grisajävel!


När jag var liten var jag kär i en "kamratstödjare" (som det så fint hette) i plugget. Hon hade en dykare, typ Aqualand el motsv., och jag kommer ihåg att jag tyckte att det var jäkligt hett redan då... :)
Hm, en dold fetisch som kommer fram...? ;)
 
Topp