• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TNT

MånsT

Rolex
Sålde min Grand Seiko till TNT, inga som helst problem. Smidig kommunikation hela vägen och lätt att ha att göra med. Goodguy!
 

Weberg

Audemars
Agerade mellanhand åt TNT som köpte en fin vintageklocka. Mycket trevlig och professionell kontakt, en klar good guy i min bok!
 

gab

KS Explorers Club
Gjorde en bytesaffär på distans med @TNT. Allting gick väldigt smidigt och problemfritt. Goodguy till 100%!
 

Zozoo

Rolex
Sålde en Rolex till @TNT.
Beslut och betalning på distans skedde seiöst.
Jag rekommenderar honom som 100% GG och önskar att fler gör affärer med honom
 

branko

Omega
Jag har köpt en klocka av TNT. Mycket bra kommunikation och snabb leverans. Rekommenderas. Verkligen en Goodguy till 100%
 

Il doctore

Omega
2-Faktor
Jag gjorde en bytesaffär med TNT. Super trevlig och hjälpsam. Allting sköttes smidigt och galant. Jag skulle definitivt göra affärer med han igen.
Super GG!
 

Bolaget

Breitling
2-Faktor
Gjorde en affär med TNT där jag köpte en klocka. Supertrevlig och smidig affär, gör gärna fler affärer i framtiden. Tack!
 

Pawwen

Cartier
2-Faktor
Genomförde en bytesaffär med @TNT Där vi bytte 1-mot-1 i 30K klassen. Inga problem och kan varmt rekommendera andra att göra affärer med honom.
 
  • Like
Reactions: TNT
Topp