• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TobiasD

Gjorde en bytesaffär med TobiasD och allt gick perfekt enl överenskommelse.
Bra paketering, korrekt beskrivning och en mycket trevlig dialog. Definitivt goodguy :)

Köpte en Seiko av Tobias, snabb affär. Klockan skickades samma dag. Skick enligt beskrivning och väl paketerad.
Helt klart Goodguy!

Köpte tre klock relaterade böcker av TobiasD.
Väldigt smidigt och bra affär!! Böcker nya och fina!! Bra paketerat!!
TobiasD var även så givmild att han skickade med en extra bok!!
Rekommenderas starkt gör gärna mer affärer med TobiasD

F766CFC6-6573-4BF0-B110-AB1552B16640.jpeg

Köpt ett gäng klockböcker/kataloger av Tobias och har bara gott att säga.
Trevlig kommunikation, snabbt skickat och väl paketerat.
100% GG i min bok.

Köpte en Marc & Sons av Tobias. Snabb och smidig affär. Klockan i oklanderligt skick. Rekommendera varmt!

Senast ändrad:
Lånade ut en Zodiac för recension av Tobias. Smidigt på alla sätt och framförallt trevligt! Fick ett tack i form av band i paketet tillbaka. GG, skulle låna ut igen ;)

@TobiasD är en riktig GG som jag litar på till 110%.
Lånade ut min 14060 och Omega till honom och fick två nya band till klockorna när jag fick tillbaks dem.

I förvärvade en skön matt svart Casio GX-56BB av Tobbe denna sommar.
Allt gick smidigt och korrekt som man kan förvänta sig av en sann klock konnässör på detta trevlig klock forum !

Jag köpte en fin Bretling av goodgajjarnas goodguy. Den var bra, precis som den var beskriven i annonsen. Klockan överensstämde med annons. Bra snack innan, snabb leverans. Det som, för mig, utmärker en goodguy är beteendet efter att pengarna skickats och klockan är på väg. Här lyser TobiasD. Han skriver och påminner om att den är framme nu. Det hade ju bara gått två dagar från aviseringen. Dessutom kollar av efter att jag hämtat ut den. Det är ett stort beteende i mina ögon.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp