Hej forum!
Jag har beställt en klocka, min första riktiga och valde en Certina DS First Ceramic Chrono från TidochDoft. Jag valde att betala med Postförskott. De skickade försändelsen i fredags. Jag frågade PostNord support på twitter när de tror paketet kommer och de sa idag. Jag frågade också om det var postförskott på det och enligt dem så var det INTE det.
Kan det vara så att TidochDoft glömt att faktiskt addera postförskott på min försändelse? Vad är det rätta att göra då?
Jag återkommer givetvis senare idag när jag hämtat paketet.
/Tobias
Jag har beställt en klocka, min första riktiga och valde en Certina DS First Ceramic Chrono från TidochDoft. Jag valde att betala med Postförskott. De skickade försändelsen i fredags. Jag frågade PostNord support på twitter när de tror paketet kommer och de sa idag. Jag frågade också om det var postförskott på det och enligt dem så var det INTE det.
Kan det vara så att TidochDoft glömt att faktiskt addera postförskott på min försändelse? Vad är det rätta att göra då?
Jag återkommer givetvis senare idag när jag hämtat paketet.
/Tobias