Laddar...
Nymans Ur 1851 Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Avslutad Tokfin Tudor 79090 (nya bilder)

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Dbrasco, 13 juli 2017.

Taggar:
  1. Dbrasco
    Trådstartare

Dbrasco Stormtrooper

Från:
    Gävleborg
    2.JPG 3.JPG 4.JPG
    6.JPG
    Min tokfina submariner måste lämna plats då ny klocka är på ingång!
    Blev min genom en bytesaffär har på forumet och har dessförinnan även burits stolt av forummedlemar.
    Daterad till 1989 med riktigt fin och jämn patina, mattsvart tavla med målade index.
    Ingen servicehistorik mer än att föregående ägaren hade den genomgången av uris i höstas då en fjäder byttes ut.
    Jag har inte mätt upp den men jag använder den i rotation med en smpc och en 16613 och Tudorn håller jämna steg. Byter datum som den ska och har en bra gångreserv.
    Klockan är i ett riktigt riktigt fint skick och kommer på vikt orginallänk samt med två insert, ett blekt samt ett svart.
    Det blekta insertet har en liten spricka intill pärlan som urmakaren har lagat genom att limma ihop det. Detta är ingenting som stör men jag vill ändå nämna detta.

Pris: 33 000 inkl värdefrakt
    Betalning: Swish
    Byte: inte denna gång
    Retur: 24h, köpare står för returfrakt.

Befinner mig på Mallis just nu med halvbra internet därav endast en bild. Men den intresserade hör av sig via PM så kan jag skicka fler bilder via mail.

Tack KS för ett härligt forum!

Bifogade filer:

• 5.JPG
      5.JPG
      Filstorlek:
      131 KB
      Visningar:
      117
    Senast ändrad: 16 juli 2017
    PJW, Triumf, tgofswe och 9 andra gillar detta.
Sjöö Sandström