• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tome

Richie

Audemars
2-Faktor
Köpte en Breitling av Tome. Tyvärr inte f2f men
väldigt trevlig och hjälpsam via PM, svarade på alla mina frågor och skickade bra bilder :) snabb leverans osv, en goodguy helt enkelt!
 

Karlsson

Panerai
Sålde ett breitling viklås till Tome. Inga bekymmer alls, pengarna kom när det skulle, enkel och smidig affär! goodguy!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag köpte Panerai gummiband. Jag swischade pengar och det kom dagen efter. Det var som nytt, precis som den information jag fått. Jag är nöjd. Tome är en good guy, dessutom trevlig.
ImageUploadedByTapatalk1431519951.120254.jpg
 

Bylund

Friends of KS
Köpte en Panerai av Tome. Visuellt överträffade klockan beskrivningen jag fått. Rak, snabb och tydlig kommunikation genom hela affären som avslutades med en trevlig och smidig överlämning. Toppsäljare!
 

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Köpte dyrare ur av @Tome, betalade i förskott för att underlätta affären och kan inte mer än säga att allt från start till mål får 10 av 10: tryggt och smidigt. Ser fram emot att göra fler affärer i framtiden. Med vänlig hälsning, @Time is now
 
Topp