• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TompaC

TompaC

Rolex
2-Faktor
Har du gjort affär med mig så får du gärna skriva en rad nedan.
 
Senast ändrad:

Ruben

Rolex
Har inte köpt eller sålt något till @TompaC men han erbjöd sig att plocka upp en klocka åt mej på annan ort och fixa hela affären åt mig som sköttes utomordentligt!
Även träffat honom ett flertal gånger på gtg’s.

100% GG
 

raw_tuna

Cartier
Köpt en Cartier av TompaC. Otroligt trevlig, tillmötesgående och lösningsorienterad! Affären gick smidigt utan några som helst problem. Skulle gärna göra affärer igen! 100% GG!
 

Bubban

Omega
Jag köpte en klocka av @TompaC på distans. Smidig kommunikation och klockan var väl paketerad. Allt enligt beskrivning. Helt klart en GG som jag gärna gör affär vid igen om tillfälle ges.
 
  • Like
Reactions: S.N

Admm

KS Explorers Club
Hjälpt min bror att sälja en Reverso till @TompaC. Mycket smidig att ha och göra med, snabb betalning och trevlig kommunikation!
GoodGuy i min bok :)
 

NilleF

Breitling
Jag köpte en Panerai på distans av TompaC. Bra kommunikation med smidig leverans och allt enligt beskrivning. Helt klart en GG som jag rekommederar
 

CVesper

Cartier
2-Faktor
Köpt en omega på distans av @TompaC, allt enligt beskrivning, smidig att ha att göra med samt riktigt proffs-packat! Oerhört nöjd med allt.
 

Baggeg

Omega
Köpt en klocka på distans av herrn. Blev lite halvstrul med frakt som snabbt löstes och det levererades en top notch klocka, reko kille samt en 100% gg i min bok. Skulle ej tveka en sekund att göra affärer igen om tillfället ges.
 
Topp