• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Top Gear's Guide to Watches

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jeremy själv sportar såvitt jag vet Omega, tycker mig ha sett såväl PO som AT runt hans handled.
 

Norra

Panerai
Har även sett hammond med breitling chronomat och james may med portuguese samt en milgauss (som jag för övrigt avskyr) men de har fina klockor, vaf är det där för skitlistor?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Hammond sportar även Sub 16610. Clarkson kör SMP Bond i de tidiga säsongerna, sedan PO på gummiband.
 

sjobbe

Cartier
Kan hålla med om att de mest visar skräp i sina "Watchlist up to: XX", i övrigt så var det rätt sweet läsning. I synnerhet Bremont-delen :)
 

KMS

Rolex
De här killarna sägs väl ha rätt bra koll och sjyssta samlingar. James May brukar ju även sporta lite vintage dinkor. Sen hur mycket de köper klockor själv eller får som spons är väl en annan femma kanske.
 

Norra

Panerai
Jag är ganska förvånad över att James May tycker om en klocla på 49mm...jag skulle kunna ha en klocka på runt 50mm, dock på nattduksbordet.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Topp