• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Torulf

Torulf

Basic
2-Faktor
Lite sen på bollen med att starta en tråd då jag redan gjort ett par affärer här, men från och med nu får ni gärna lämna omdömen :)

Sålde en Oris Divers Sixty-Five "BiCo" till @Torulf, mycket snabb och trevlig kommunikation med snabb betalning som följd. Snabb och trevlig affär som var avklarad inom loppet av en timma. Gör gärna affär igen, 110% GG :D

Gjorde en smidig affär med Johan.
Vänligt bemötande och trevligt samtal.
Klockan ifråga var som beskriven och allt var väl packat.

Enkelt uttryckt, 100% Good Guy!
Handlar gärna fler gånger av Johan om det skulle dyka upp något. :)

Gjort en enkel och bra affär med Torulf. Skulle säga att han var en av de mest tillmötesgående personer jag träffat på KS.

Rekommenderas varmt!

Köpt en Rolex Datejust av Johan. Klockan motsvarade mer än väl beskrivningen. Snabb och rak konversation. Mycket trevlig kille som jag gärna gör fler affärer med. 100% GG.

Köpt en klocka av Torulf. Rekordbra paketerat och snabbt iväg i brevlådan. Tillråga på allt var klockan i exakt det skick som beskrevs, om inte bättre. Riktig Good Guy!

Tillbaka
Topp