• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Träff

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpt en g-steel. Väldigt smidigt, som beskriven och trevlig dialog rakt igenom. Skickad någon timma efter betalning, snabba ryck! Och bra packad :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Good Guy på alla sätt. Träff lånade ut två av sina klockor till mig för recension på min YouTube-kanal. Mer Good Guy än så blir man inte i mina ögon ;)
 
Köpt en speedy av Träff som alltid var tillmötesgående trots min nervositet av att postnord skulle göra bort sig. Klar GG i mina ögon! :)
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Fick ett PM med texten "Skicka över ditt mobil nr så Swichar jag"
Med andra ord, sålde en omega till @Träff, rekordsnabb affär helt problemfritt.
Kan inget annat än att rekommendera denna goodguy!
 

cooper

Breitling
Bought an Omega from @Träff this week. Very quick responses to my questions and en "väldig trevlig kille".
We had a beer/coffee together and talked life & watches - very nice experience as a first time buyer.
Thanks again!
 
Gjort affär på distans med denna här i 20k klassen, snabbt och väldigt smidigt. Saknar dessvärre klockan hehe Han rekommenderas alla dagar i veckan /jocke
 

lladron

Cartier
2-Faktor
Köpte en Rolex av @Träff han åkte tre timmar för att möta upp mig och snacka klockor. Jag misstänker också att han gav mig lite bättre pris på klockan för att han tyckte att jag haft otur med en tidigare affär med en annan medlem.

Träff är alltså så good guy man någonsin kan bli. Otroligt fin människa :)
 

Vaktel

Omega
Har köpt en GS av denne herre, rak och smidig konversation, han skickade också med en liten överraskning i paketet.
100% GG, rekommenderas!
 
Topp