• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för custom straps!

Har kompletterat alla min set med ett läderarmband från AWStraps (http://awstraps.wordpress.com/#) . Är så jäkla nöjd och imponerad av Anders jobb att jag tänkte göra lite reklam och visa upp hans arbete.

IMG_0784.JPG


Först ut var min Victorinox AirBoss Mach 8 LE och temat var inte så svårt och Anders gjorde den precis som jag ville ha den. Grymt skön att bära och passar klockan perfekt.

IMG_0766.JPG


Sedan visste jag inte om det skulle funka, men ville ha något riktigt bekvämt till den här tunga pjäsen. Efter lite surfande tycket jag ändå att jag hittade något som funkade till min Steinhart Triton 100ATM.

IMG_0782.JPG


Den ritkiga utmaningen var när jag ville ha ett till min Oris Carlos Coste LE. Efter en hel del mailande och prover som skickades fram och tillbaka så blev resultatet riktigt coolt tycker jag. Det blev ett riktigt massivt band som får dom 47mm att se riktigt nätta ut. Passningen blev perfekt!

IMG_0762.JPG

IMG_0763.JPG


Kan inte annat än att rekommendera honom om ni är sugna på något eget.

IMG_0786.JPG


Visa upp era custom straps vettja!

Gott nytt!

//Marcus

Hittade ingen liknande tråd när jag sökte. Flyttar min post om jag missat den.
 
Topp