• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

RosaCasio

Cartier
DSC_0195.JPG

Kom igen nu mesta mästarna
 

Josa

Omega
2-Faktor
Jag ser mig själv där i klacken hehe
Ingen dålig plats du har förresten.
Kanske skulle lagt fokus på klacken istället, så hade du synts bättre, svårt att peka ut dig nu..
Min far är ju engagerad i Malmö (har hand om fribiljetter och agenter på hemmamatcher), så pressläktarplatser är hans förtjänst.
 

Simpatico

Rolex
Blir intressant matchning framöver med Sirius - Jönköping S och Sundsvall i Allsvenskan att hålla ett öga på.
Kunde varit svårare motstånd men å andra sidan har vi tendens att slappna av lite för mkt mot på pappret sämre lag.
Nu är det full fart framåt med start på Onsdag.
 

Josa

Omega
2-Faktor
Röven. Stör mig så innerligt när poäng ges bort så där.
Och till råga på allt blev min snart 80åriga far rånad vid Dalaplan på vägen hem.
Han mår bra som tur är, självkänslan är däremot stukad. Jobbigt att bo på distans ibland.
 

Simpatico

Rolex
Röven. Stör mig så innerligt när poäng ges bort så där.
Och till råga på allt blev min snart 80åriga far rånad vid Dalaplan på vägen hem.
Han mår bra som tur är, självkänslan är däremot stukad. Jobbigt att bo på distans ibland.

Illa att vi tappar poäng men vi leder fortfarande tryggt och vi har fått igång Berget och Eikrem.
Värre med din Far, alltid trist med folk som inte har vett och hyfs spec i mot äldre. Hoppas allt ordnar upp sig.
Sen kan man önska att karma löser vissa saker med förövarna.
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Först Sirius och sen Vardar, vilka skitmatcher. Matchen hemma mot Vardar skulle vi vunnit, matchen mot Sirius skulle vi vunnit, suck..

Nu gäller det att knyta näven och se till att ta hem Allsvenskan så att vi kan få två stjärnor på tröjan nästa säsong.
 

Simpatico

Rolex
Inget skönspel eller högt tempo idag. Men en arbetsseger och än en gång ett superinhopp av Rakip. Vilken kalasträff.
Alltid skönt att se lag komma i tidsnöd när dom tagit väldigt god tid på sig innan.
unnan eller väck.jpg
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Såg tyvärr inte matchen men härligt att Rakip är matchvinnare igen. 10 poäng före Sirius som har samma antal matcher spelade som MFF och 12 poäng före aik som har två matcher mindre spelade. Inget är klart på långa vägar men det ser bra ut.
 
Topp