• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

wadbro

Cartier
2-Faktor
IMG_1162.JPG
VAB tidigare i veckan resulterade i denna!
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Safari kommer orka, han kom hit skadad (vaden) så har var inte 100%, med en försäsong i ryggen så kommer han vara klockren.

Vill man spela Berget på en kant så behöver vi få in en anfallare av klass, sen tycker jag truppen ser bra ut.
 

Simpatico

Rolex
Är vi vakna gott folk?
Imorgon börjar äntligen Allsvenskan igen, som jag har längtat.
Inga större värvningar, mediokert på försäsongen, inga cupmatcher och ny tränare.
Kommer bli en spännande säsong och som alltid vilken som kommer tvåa ;).
Kommer vara på plats i Götet.
Lennart stannar himma.
mff lennart.jpg
 

RosaCasio

Cartier
Är vi vakna gott folk?
Imorgon börjar äntligen Allsvenskan igen, som jag har längtat.
Inga större värvningar, mediokert på försäsongen, inga cupmatcher och ny tränare.
Kommer bli en spännande säsong och som alltid vilken som kommer tvåa ;).
Kommer vara på plats i Götet.
Lennart stannar himma.
mff lennart.jpg
Tror det blir väldigt tufft att behålla pokalen i år tyvärr. De andra lagen i förmodade toppen har fan värvat bra altså.
Kommer också vara på plats i götet imorgon, blir supportertåget för oss.
 

Simpatico

Rolex
Det hoppas vi på @Jerico.
Så länge matchen avgörs på plan.
Folk stöttar sitt lag utan att "hata" andra lag, ger fan i smällare och är ödmjuka så är jag med.
 

RosaCasio

Cartier
Brrrrr kallt idag men oj så värmande poäng. Yotun till real för 400 miljoner.
Var innan säsongen rädd för dif iochmed Isaksson och källström, efter idag är jag inte det längre.
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Intressant start på årets allsvenska, lika svårtippat som alltid med lag som under- och överpresterar. För tidigt att dra slutsatser, behöver gå ett par matcher till.

MFF behöver bli bättre på att hantera lag som backar hem som t ex Örebro och Kalmar. De flesta lag kommer satsa på en poäng och då gäller det för MFF att kunna hantera ett lågt och samlat försvar. Extra kul igår att Alexander får starta och avgöra matchen.
 
Många år sen man engagerade sig i fotboll mer än att kolla hur det gick i princip. Men kul att AS börjar vakna till liv med lite profiler, och tråkigt att man inte ansåg det fanns plats för Jiloan att komma hem. Spontant känns det som en simpel serie att ta hem i år då djurgården inte kommer hålla särskilt länge till och ifk är ifk.
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Hittade den här bilden från senaste mötet med Örebro. Straffmålet av Mackan.
Rosen.jpg


Den bilden säger ju så kolossalt mycket om MFF.
Kan bara hålla med, samma sak när man gjorde 2-2 mot DIF, tar bollen och springer tillbaka. Mentaliteten som finns i Malmö där kraven är höga och att man alltid vill vinna är det som skiljer oss från övriga lag i Allsvenskan (och att vi har ett par hundra miljoner på banken :cigar:).
 

RosaCasio

Cartier
Kan bara hålla med, samma sak när man gjorde 2-2 mot DIF, tar bollen och springer tillbaka. Mentaliteten som finns i Malmö där kraven är höga och att man alltid vill vinna är det som skiljer oss från övriga lag i Allsvenskan (och att vi har ett par hundra miljoner på banken :cigar:).
Ett par hundra miljoner som vi spelat (och utvecklat talanger) oss till. Ibland tror motståndarsupportrar att vi har fått dessa som en skänk från ovan och glömmer presentationen.
 
Topp