• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för oss som älskar Leksands IF

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Har släkt där, är uppe ibland på matcher.
Var där i yngre ålder en del, hade en släktning som jobbade där så man fick hälsa på i omklädningsrummet osv, när typ Per erik eklund och det gamla gardet lirade, hedberg i mål givetvis, fick lite klubbar och puckar men det finns tyvärr inte kvar.

EDIT: Var även upp nu senast i uppgången till elitserien, jäkla nice matcher :)
 

Moody

Rolex
Har släkt där, är uppe ibland på matcher.
Var där i yngre ålder en del, hade en släktning som jobbade där så man fick hälsa på i omklädningsrummet osv, när typ Per erik eklund och det gamla gardet lirade, hedberg i mål givetvis, fick lite klubbar och puckar men det finns tyvärr inte kvar.

EDIT: Var även upp nu senast i uppgången till elitserien, jäkla nice matcher :)
Ett jäkla tryck på norra stå!
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Hoppas ni har humor! ;)

leksand.jpg
 

gorosen

Omega
Såna här trådar gillar vi. Leksing sedan födsel och än mer idag! Nu när Ritola är tillbaka ser jag bara en ljus framtid för klubben. :)
 

Moody

Rolex
Såna här trådar gillar vi. Leksing sedan födsel och än mer idag! Nu när Ritola är tillbaka ser jag bara en ljus framtid för klubben. :)
Riktigt härligt att det är helt klart nu, presenterades på jumbotronen idag innan nedsläpp! Ställer frågan som jag ställt till alla, brukar du vara på matcherna? :)
 

gorosen

Omega
Riktigt härligt att det är helt klart nu, presenterades på jumbotronen idag innan nedsläpp! Ställer frågan som jag ställt till alla, brukar du vara på matcherna? :)
Jag brukade vara på många, denna säsong bara två besök i Tegera. Numera har jag dock flyttat långt för universitetsstudier, vilket tyvärr gör det till en omöjlighet.. :)
 

Moody

Rolex
Jag brukade vara på många, denna säsong bara två besök i Tegera. Numera har jag dock flyttat långt för universitetsstudier, vilket tyvärr gör det till en omöjlighet.. :)
Vinst med 5-1 idag! Bor själv en bit bort och har ej körkort så det blir inte så mycket för mig heller, men kollar på varenda match på tvn :)
 
Topp