• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för rosa och lila urtavlor

lladron

Silver
2-Faktor
Tror inte en sådan här tråd finns sedan tidigare 🤔

Rosa är min favoritfärg så jag blev grymt glad när Rolex släppte OP med lite roligare färger för några år sen. Mer självklart köp fanns inte för mig än den variant som heter Candy Pink.

Jag tycker att lila också kan få vara med här bara för att 😊

Inleder med en bild på min 126000.
24104B41-BF10-407E-BDA9-A8C694371B43.jpeg


Fyll gärna på med fler!
 
Alla vägar har lett mig fram till den här tråden, jag inser det nu. Det var oundvikligt. Fan vad snyggt det är med rosa tavlor, och inte en enda äger man. Det får bli ändring på det.
 
Supersnygg nyans, vilken ref är det? :)
MTP-B145D-4AVEF. 35mm, perfekt storlek! Går nog att hitta för 900-1200 hos valfri Casio-återförsäljare.
Finns även i silver, blått, turkos, rött, gult och grönt, samt guldplätterad, för dom som inte är sugen på rosa.
Edit: Vill man ha nåt lite större i lila så finns MTP-1302PD-6AVEF.
mtp-1302pd-6avef.jpg
 
Denna är given

 

Bilagor

  • IMG_0899.jpeg
    IMG_0899.jpeg
    216.5 KB · Visningar: 2
  • IMG_0900.jpeg
    IMG_0900.jpeg
    172.6 KB · Visningar: 3
  • IMG_0901.jpeg
    IMG_0901.jpeg
    215.8 KB · Visningar: 4
rosa och lila tavlor... hmmm alla har rätt till sin egen smak och vist kan det vara "klatchigt" men det absolut inget för en konservativ surgubbe som mig. Ber publiken att inte fästa någon vikt vid min kommentar och absolut inte bry sig om att jag kommer att tänka på Ugglas låt "jag mår illa"
gärna mera bilder på dessa färger, om 10 år kanske jag ändrar mig.

kompenserar mitt bittra inlägg med min mest vågade färg kombination :)

rolex air king34.JPG
 
rosa och lila tavlor... hmmm alla har rätt till sin egen smak och vist kan det vara "klatchigt" men det absolut inget för en konservativ surgubbe som mig. Ber publiken att inte fästa någon vikt vid min kommentar och absolut inte bry sig om att jag kommer att tänka på Ugglas låt "jag mår illa"
gärna mera bilder på dessa färger, om 10 år kanske jag ändrar mig.

kompenserar mitt bittra inlägg med min mest vågade färg kombination :)

rolex air king34.JPG
En Strömsbro Perpetual är det inte varje dag man ser, mycket tjusigt! 👌
 
Tillbaka
Topp