• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden med alla Rolextavlor...

Tänkte att vi kunde ha en tråd som visar tillgängliga tavlor till olika Rolexmodeller, vet att det postas lite här och där men tänkte att det vore kul att samla dom...

Fyll gärna på, jag börjar...

Till T/T Daytona
0206b669.jpg



Till Vitguld Daytona
a645358a.jpg


Day-Date 18038
XMzseWc.jpg


DJ II
2009-10DJIIDials.jpg
 
Det finns VÄLDIGT mycket mer tavlor än det som finns i kataloger eller syns på nätet kan jag lova. Dock så kan endast butikerna, eller rättare sagt Rolexcertifierade verkstäder och butiker. Men denna är inte något som säljarna inte direkt plockar fram åt vem som helst då beställningarna sköts direkt genom sidan, därav att man inte ens kan hitta inloggningen till sidan utan en specifik länk.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Det finns VÄLDIGT mycket mer tavlor än det som finns i kataloger eller syns på nätet kan jag lova. Dock så kan endast butikerna, eller rättare sagt Rolexcertifierade verkstäder och butiker. Men denna är inte något som säljarna inte direkt plockar fram åt vem som helst då beställningarna sköts direkt genom sidan, därav att man inte ens kan hitta inloggningen till sidan utan en specifik länk.
Med tavlor som är invalid purchase? Eller bara allmänt mycket mer? Känns sällan som att man ser en tavla på en klocka, som man inte kan hitta på andrahandsmarknaden eller i katalog? Eller är det bara för att det är sånt jag inte gillar, och att det är därför jag inte ser det?

Edit: andrahandsmarknaden spelar ju såklart ingen roll när vi pratar katalog kom jag på.
 
Med tavlor som är invalid purchase? Eller bara allmänt mycket mer? Känns sällan som att man ser en tavla på en klocka, som man inte kan hitta på andrahandsmarknaden eller i katalog? Eller är det bara för att det är sånt jag inte gillar, och att det är därför jag inte ser det?

Edit: andrahandsmarknaden spelar ju såklart ingen roll när vi pratar katalog kom jag på.

De som är Invalid Purchase är ofta slut helt enkelt.
 
Topp