• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Checkat in på hotellet i Göteborg och gick till närliggande bolaget och köpte denna. Varit uppe i tråden förut och enligt mig en riktigt välgjord ipa från ett bryggeri (o/o) som oftast levererar! Ikväll blir det att hänga på Ölrepubliken.
IMG_20200730_183516.jpg
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Då får någon mer erfaren PMa vad som kan vara lämpligt att köpa. Efter att ha sett på utbudet på bilderna känner jag mig lite vilsen :rolleyes: skulle såhär i efterhand haft en Narwhal sparad känner jag.
Något sen på bollen nu. Men jag kom dit som relativ novis, jag visste vad öl va och vad för olika ölsorter det finns, isch. Men inte mer än så.

Tog med mig tre rätt så "blygsamma" ölsorter(speciellt om jag jämför med vad resten tog med mig). Men inbjudandet va desto bättre, speciellt ölen som erbjöds.

Detta ledde till en att börja utforska mer rolig öl, spola fram tiden 6 månader och jag spenderar mer pengar på rolig öl än vad jag gör på klockor(hittills iaf). Vad är det jag vill säga frågar du, av samma anledning som du är välkommen på en GTG oavsett klocka kommer du att välkomnas med öppna armar.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Något sen på bollen nu. Men jag kom dit som relativ novis, jag visste vad öl va och vad för olika ölsorter det finns, isch. Men inte mer än så.

Tog med mig tre rätt så "blygsamma" ölsorter(speciellt om jag jämför med vad resten tog med mig). Men inbjudandet va desto bättre, speciellt ölen som erbjöds.

Detta ledde till en att börja utforska mer rolig öl, spola fram tiden 6 månader och jag spenderar mer pengar på rolig öl än vad jag gör på klockor(hittills iaf). Vad är det jag vill säga frågar du, av samma anledning som du är välkommen på en GTG oavsett klocka kommer du att välkomnas med öppna armar.
Fina ord du :)
 
Topp