• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Beco Atlantic Watch winder.

Olivia.S

Basic
Hej gott folk! Jag ville bara skicka iväg en liten varning för er som kollar på Watch winders. Jag köpte en Beco Beco Atlantic från klockgiganten förra veckan. Och efter ca 3 dagars användande så har den vänstra motorn slutat att fungera. Vet inte om jag fick ett "måndagsexeplar" eller om märket bara är skräp.
Om någon har andra åsikter om märket så får ni gärna komma med dom :)
//Nicklas

VXLhFHC.jpg

Hej Nickson! Trist att din nya winder har strulat, men jag hoppas att @admin tar bort tråden. Tycker att det är klart olyckligt att starta en tråd som varnar för ett märke baserat på att ditt ex har krånglat. Som du själv skriver så kanske du har fått ett måndagsexemplar och varför då skapa en googlingsbar tråd om ett märke som annars är bra?

Hoppas du får bra hjälp av Klockgiganten med din reklamation.

Hej gott folk! Jag ville bara skicka iväg en liten varning för er som kollar på Watch winders. Jag köpte en Beco Beco Atlantic från klockgiganten förra veckan. Och efter ca 3 dagars användande så har den vänstra motorn slutat att fungera. Vet inte om jag fick ett "måndagsexeplar" eller om märket bara är skräp.
Om någon har andra åsikter om märket så får ni gärna komma med dom :)
//Nicklas

VXLhFHC.jpg

Hej Niklas,

Jag tog bort Warning I din text då det framstår som starkt då det förhoppningsvis bara är ditt ex som krånglar.
Hoppas du får den att fungera och att återförsäljaren hjälper dig!

/hook

Hej Nickson! Trist att din nya winder har strulat, men jag hoppas att @admin tar bort tråden. Tycker att det är klart olyckligt att starta en tråd som varnar för ett märke baserat på att ditt ex har krånglat. Som du själv skriver så kanske du har fått ett måndagsexemplar och varför då skapa en googlingsbar tråd om ett märke som annars är bra?

Hoppas du får bra hjälp av Klockgiganten med din reklamation.

Hade jag sätt en sån här tråd innan jag köpte min. Så hade jag valt ett annat märke. Det kanske bara är så att jag hade extrem otur med min.
Men vem vet. Det tog 3 dagar för min att gå sönder. Har någon otur så kanske deras går sönder efter garantin är slut.

Tillbaka
Topp