Elias.A
Basic
Startar med min geckota-p01 som jag tänker skriva en liten recension om senare så lämnar det lite kort om information här. Hur anser ni märket är? Kvaliten? Hur har era erfarenheter varit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra, äntligen en geckotatråd följer med spänningEftersom att jag inte har sett nån tråd angående detta ämne tänkte jag att det var dax att starta en!
Startar med min geckota-p01 som jag tänker skriva en liten recension om senare så lämnar det lite kort om information här. Hur anser ni märket är? Kvaliten? Hur har era erfarenheter varit?
Snygg! G-02an?Mycket nöjd med min
Stämmer!Snygg! G-02an?
Blev faktiskt väldigt förvånad över kvaliten när jag köpte min, mycket klocka för pengarna!Stämmer!
Håller med, riktigt braBlev faktiskt väldigt förvånad över kvaliten när jag köpte min, mycket klocka för pengarna!
Snygg! Vilken modell?Geckota - klocknamnet bara en mor kan älska. Gillar min stenhårt, känns som mycket klocka för pengarna. Kul trådstart !
Var natot på bilden också från geckota?Hade en tidigare i våras, riktigt överraskad av kvalitén men dessvärre lite för lång sett lugg till lugg. Dock fin klocka, grym lume och mycket för pengarna, detta var med 2824-2 urverk.
Oj, har så mycket band så jag minns tyvärr inte. Den kom på ett grått seatbelt-nato dock, ville ha något att bryta av gråskalan medVar natot på bilden också från geckota?
Snyggt!En gammal lume pic också
Snyggt! Hade också en p-01 förut men på läder, riktigt mycket klocka för pengarnaFörsta inlägget KS.
Denna går varmt på hemmakontoret!
Verkligen!Snyggt! Hade också en p-01 förut men på läder, riktigt mycket klocka för pengarna
Haha ja jo det kan man väll sägaVerkligen!
Stort Gunna-fan?
Nej inte haft, men sett i verkligheten hos @Björn Boett . Ser bra ut tycker jag! Björn kan säkert ge en liten recension, han har ägt minst enTack för svaret, och snygg klocka!!!
Har du haft c-01? De är snygga på bild, och skulle vara kul att höra från någon som har ägt en, om de är lika snygga i verkligheten.
Svarade @Vettori i PM.Nej inte haft, men sett i verkligheten hos @Björn Boett . Ser bra ut tycker jag! Björn kan säkert ge en liten recension, han har ägt minst en