• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om geckota

Elias.A

Cartier
409D0F37-F743-4670-89EF-0476A99208F3.jpeg
Eftersom att jag inte har sett nån tråd angående detta ämne tänkte jag att det var dax att starta en!
Startar med min geckota-p01 som jag tänker skriva en liten recension om senare så lämnar det lite kort om information här. Hur anser ni märket är? Kvaliten? Hur har era erfarenheter varit?
 

D.Trump

Cartier
409D0F37-F743-4670-89EF-0476A99208F3.jpeg
Eftersom att jag inte har sett nån tråd angående detta ämne tänkte jag att det var dax att starta en!
Startar med min geckota-p01 som jag tänker skriva en liten recension om senare så lämnar det lite kort om information här. Hur anser ni märket är? Kvaliten? Hur har era erfarenheter varit?
Bra, äntligen en geckotatråd följer med spänning:)
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Har inte klämt på deras klockor som dock ser väldigt fina ut sett till prisnivå. Deras klockarmband är iaf väldigt bra o prisvärda. Har köpt flera olika varianter på både läder o gummi o dom är alla riktigt bra så passar på att hissa dom för det!
 

Vettori

Omega
Vet ni i vilket land tillverkningen av klockorna sker? De ser grymma ut på bild, men hur är kvaliteten efter ett tags användande?
Kan någon ge en liten recension?
 

Rizzie

Patek
2-Faktor
Vågar inte ta gift på tillverkningsland men killgissar på Kina. Jag har haft min G-02 sedan modellen släpptes för ca två år sedan och varit väldigt nöjd kvalitetsmässigt :) Haft ett par ytterligare men det har varit korta romanser så kvalitet över tid på de modellerna vågar jag inte uttala mig om, men min generella uppfattning är att de ligger bra till för priset man betalar!
PSX_20210221_132617.jpg
 

Vettori

Omega
Tack för svaret, och snygg klocka!!!
Har du haft c-01? De är snygga på bild, och skulle vara kul att höra från någon som har ägt en, om de är lika snygga i verkligheten.
 
Topp