• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Hamilton

Doncorleone

Silver
Hej alla,

Har suttit och snöat in mig på märket Hamilton & har sökt på forumet men hittar endast en masssa köp & säll annonser.

Suktar efter deras modell Hamilton H64611135 men vågar inte trycka på Köp knappen för ens jag fått lite input från Er om märket.

Tacksam för svar och hoppas tråden kan bidra till vidare diskussion om denna tillverkare.

Hej alla,

Har suttit och snöat in mig på märket Hamilton & har sökt på forumet men hittar endast en masssa köp & säll annonser.

Suktar efter deras modell Hamilton H64611135 men vågar inte trycka på Köp knappen för ens jag fått lite input från Er om märket.

Tacksam för svar och hoppas tråden kan bidra till vidare diskussion om denna tillverkare.

Här har du Hamilton-tråden :)

https://klocksnack.se/threads/den-alldeles-lagom-stora-hamilton-tråden.56773/

Otroligt klantigt av mig, sorry !!

Moderator får gärna låsa / radera / makulera tråden.

Nej då, inte klantigt alls...det är inte helt enkelt att söka faktiskt. Visste ju om att tråden fanns, men hittade den inte heller när jag bara skrev in Hamilton, så jag fick söka via medlemmar som jag vet postar i tråden.

@admin kan slå ihop trådarna och hoppas att du hittar den info som du är ute efter. Hamilton är riktigt grymma klockor till bra pris!

Tillbaka
Topp