• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jockinho

Patek
2-Faktor
Nytt från Spinnaker, inte jätteupphetsande.
21E13FE6-17A2-4A3C-A13C-D1E8BF2A22F7.jpeg

Loggan är ju rätt ful och intensägande, i övrigt ser den rätt trevlig ut tycker jag (men skulle inte köpa)...
Hur gick det för din sen?
 

Hjelm

Rolex
Hmm. Jag fick för mig att klockorna skickades direkt från Asien till slutkund och att de hade en finstilt liten friskrivning någonstans att slutkunden själv är ansvarig för att betala tull och moms i sitt land.
All European orders will be shipped from our warehouse in Stockholm, Sweden. Or via our warehouse in Eindhoven, The Netherlands. All non European orders will be shipped from our warehouse in Hong Kong.
 

Rixard

Cartier

M3lk3r

Omega
Blev riktigt sugen på att backa maen nu också men leverans i höst känns bra tråkigt, hade var fin att ha i sommar. Gillar klockan men vet inte riktigt vilken av färgkombinationerna som är snyggast.
 
Topp