Fel tråd
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool bild! Ser kallt ut, har du något mellan huden och klockan?Jag kör en skamlös dubbelpost (typ) från Explorers Club-tråden. Explorern i sitt rätta element.
![]()
Det var bara några minusgrader ute och jag tränade så det var inte kallt mot huden. Men det är klart - blir det riktigt kallt bör man ha något emellan.Cool bild! Ser kallt ut, har du något mellan huden och klockan?
Jag förstår att det är en retorisk fråga, men för mig är svaret nej. Jag har haft min explorer i över sju år nu och den ligger garanterat på över 200 dagars användning per år. Den följer verkligen med på allt.Behöver man så mycket mer en Explorer?![]()
Helt enig! Även om min inte sitter på lika mycket så skulle det vara svårt utan.Jag förstår att det är en retorisk fråga, men för mig är svaret nej. Jag har haft min explorer i över sju år nu och den ligger garanterat på över 200 dagars användning per år. Den följer verkligen med på allt.
![]()
Är nog där jag landar med, haft min i säkert 5år. Ska bara se till att fixa Explorers club också…..Jag förstår att det är en retorisk fråga, men för mig är svaret nej. Jag har haft min explorer i över sju år nu och den ligger garanterat på över 200 dagars användning per år. Den följer verkligen med på allt.
![]()
Grattis!Fick mitt första barn i torsdags, Explorern var med![]()
![]()
Grattis!Fick mitt första barn i torsdags, Explorern var med![]()
![]()