• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

xelor2006

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Ingen Natobands fantast men. Erikas skulle funka 🧐
4DCEFB1B-21A1-46EA-98D8-52F4D7FFB78C.jpeg
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Lite aktivitet här. Är jag den enda som har kvar min Explorer? Ligger alla ute på K&S? 😳

Case in point: Make Explorer Great Again 😉
602807EB-59A7-4A8D-93DE-461F4570B460.jpeg
Trevlig onsdag till er alla!
Skulle gärna varit aktiv men närmar mig 2 års väntetid(!). Det är bland det längsta jag någonsin stått i kö. En förändring av storlek och en hel hög prishöjningar sen jag skrev upp mig 🙃
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
36an är fin rakt uppifrån men jag har ärligt talat lite svårt för den så pass avsmalnande länken. Kanske bara en vanesak.. Det positiva är att jag inte stör mig på 369 som jag egentligen brukar ogilla 😅

E23A3DF6-8913-4A52-8523-04819BD31F70.jpeg
Nu har jag bara kört 39mm men min erfarenhet av Explorer är det var ingen sådär jättewow-känsla från dag ett. Den behöver sin tid att växa och ju längre man har den ju mer uppskattar man den. Ge den några månader så...
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Nu har jag bara kört 39mm men min erfarenhet av Explorer är det var ingen sådär jättewow-känsla från dag ett. Den behöver sin tid att växa och ju längre man har den ju mer uppskattar man den. Ge den några månader så...
Instämmer, själva känslan direkt vid första testtillfället om man kört större tidigare blir lite ”meh”. :bored:
Me(h)n skulle absut välja 36 över 39 idag. Men som sagt allt handlar om proportioner och egen smak och tycke. 🙂
 
Topp