• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om tyska klockor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Les_Grossman

Silver
2-Faktor
Tycker det saknas en tråd för tyska märken. Vet att det finns en tråd som heter något i stil med "Bild på din tyska klocka" men den blir ju svår när man som jag inte har en tyska klocka. Har också sett att det dykt upp en del trådar om lite specifika tillverkare men känns som många av dom försvinner rätt snabbt. Den stora Sinn-tråden är väl undantaget men den är ju precis som det låter fokuserad på just Sinn.

Själv har jag för tillfället snöat in på Stowa och funderar på att beställa någon av deras fliegers men listan med tyska märken kan göras lång. Här hittade jag en rätt bra sammanställning av diverse tyska klocktillverkare 29 Best German Watch Brands (manofmany.com)

Finns det redan en liknande tråd får ni gärna visa mig dit istället.

Tycker det saknas en tråd för tyska märken. Vet att det finns en tråd som heter något i stil med "Bild på din tyska klocka" men den blir ju svår när man som jag inte har en tyska klocka. Har också sett att det dykt upp en del trådar om lite specifika tillverkare men känns som många av dom försvinner rätt snabbt. Den stora Sinn-tråden är väl undantaget men den är ju precis som det låter fokuserad på just Sinn.

Själv har jag för tillfället snöat in på Stowa och funderar på att beställa någon av deras fliegers men listan med tyska märken kan göras lång. Här hittade jag en rätt bra sammanställning av diverse tyska klocktillverkare 29 Best German Watch Brands (manofmany.com)

Finns det redan en liknande tråd får ni gärna visa mig dit istället.
Finns redan en tråd för tyska ur. :)
https://klocksnack.se/threads/visa-ditt-tyska-armbandsur.8792/

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp