• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråkigt på Zürich flygplats...

Gavve

Greven
2-Faktor
Påväg till Sao Paulo mellanlandar jag i Zürich. Mycket spännande utbud bland annat en gulguld skydweller samt Ym2 både i gulguld och vitguld. Kändes ej bekvämt att resa med Rolex, oavsett vad Porsan gör hehe. Själv aldrig varit i Brasilien. Det här stoltserar Arlanda med btw, lite skillnad mot i Zürich vill jag lova.

Hursom lämnade jag Arlanda klocklös. Tog 5 min innan tristessen var ett faktum. Men men. Reste ej business som synes av bilden nedan

Aja tråkigt hade jag ju... Hur tänkte Schweizarna här förresten?


Vad gör man när man har tråkigt? Jo man, handlar något såklart:

En Tissot jag spanat in tidigare... Inget extraordinärt, en riktigt stilren klocka till vettig peng helt enkelt :D

Uppmanar alla att hädanefter lämna Sverigr klocklöst så man får anledning att köpa nytt :D
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Härligt! Varit mycket snack om Visodaten. Porsan sitter väl säkert i sin kaptenssvit ;), du ska ju mäta flöden i Sao Paolos favelas, då funkar det inte att ha guld på klockan. :lol:
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Fryken skrev:
Härligt! Varit mycket snack om Visodaten. Porsan sitter väl säkert i sin kaptenssvit ;), du ska ju mäta flöden i Sao Paolos favelas, då funkar det inte att ha guld på klockan. :lol:

Den sitter fint! Tog råder att inte lägga mkt cash på ett tråkigt dressur :D
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det var EXAKT den där klockan som drog in mig i klockträsket för dryga 2 år sedan!! Tyckte den var liiite för dyr så jag började kolla på nätet. Det skulle jag inte gjort... Blev det billigare! Hell NO!! Men jag köpte faktiskt Visodaten som 6-7 klocka tror jag. Den stannade allt för kort tid hos mig. Har kikat på alla som dyker upp på Köp&Sälj men inte slagit till igen.
Grattis och safe travel!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Cool!

Försök få med dig ngn av Porsans klockor hem.....:)

Trevlig resa!
 

carlanton

Audemars
Jag har också en, men jag tycker den är för stor. Hade den varit ett par millimeter mindre och kanske något tunnare hade den varit helt perfekt.

Fungerar bra på nato!
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Fryken skrev:
Härligt! Varit mycket snack om Visodaten. Porsan sitter väl säkert i sin kaptenssvit ;), du ska ju mäta flöden i Sao Paolos favelas, då funkar det inte att ha guld på klockan. :lol:

Explorer II är den ultimata reseklockan i dessa länder, min devis är att aldrig lämna hemmet utan en stabil klocka!

Grattis till klockan, ser trevlig ut!
 

max

Dancing Queen
hehe grattis till klockan, själv klarar jag inte klocklöst, hade med fem klockor för 1,5vecka i puerto banos senast :oops:
 
Topp