• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

*TRADED*OT, FSOT: DELL XPS M1530

Rber

Audemars
2-Faktor
Tjena!

Har en dator liggandes som jag tänkte kasta ut till försäljning, men jag tänkte kolla läget bland fellow Klocksnackare innan om någon behöver en bra dator för en liten slant.
Jag byter gärna mot en klocka! Inga önskemål egentligen så du är välkommen med att föreslå vad du vill.

Liten specifikation som följer, du är välkommen att höra av dig via mail eller PM för mer info.

DELL XPS M1530+ (Från hösten 2009)
15,4" WGXA
2 kärnig 2,5GHz Intelprocessr T9300
4 Gb DDR2 Ram-minne
256 mb grafik, Nvidia geforce 8600M
Nyare hårddisk, 250 Gb (7200 rpm)
Bluray-spelare
HDMI, läsare för SD/xD, Bluetooth, 3xUSB, VGA, Firewire, S-video osv.
1 st. 6-cells batteri (börjar bli dåligt)
1 st. 9-cell batteri
Nyare A/C-adapter
m.m.

För er på Klocksnack så är datorn formaterad och installerad(äkta licens såklart) med Windows7 Ultimate(32-bit), men du får med återställningsskivor för Vista Ultimate(32-bit). Jag är även slängt in MS Office 2010 Home/Business, licens ingår också. Om den hamnar på Blocket så ryker W7 och det blir en äldre version av Office.

Den är i bra skick då den har varit inkopplad till extern skärm och tangentbord/mus för det mesta. I princip varenda komponent är uppgraderad jämfört med en standard XPS.

Bortbytt! [stryk]Vi börjar med ett bytesvärde/försäljningspris á 4000:-[/stryk] (Bara Office-licensen går loss på 1800:-...).
Vid ett byte så är pengar upp eller ner helt ok, jag kan initialt tänka mig att lägga en tusing, men ingenting är omöjligt.

Jag finns på PM och rber27[at]gmail.com.

Googlad bild:
29178.jpg


Tack för annonsplatsen!
 
Topp