• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Traded. Tudor/Rolex Big Block 79160 Chrono

RobinBC

Breitling
Väljer att prova sälja min vackra Big Block med tight och fin oysterlänk. Enligt tidigare ägare ska den härstamma från ca 1990 och är jättefin och går väldigt precist. Den är 42 mm. Ingen box eller papper.

Har flera goda referenser på norska sidor och gjort två köp genom gamla TTT.

Säljes helst då jag vill gå uppöver. Kan tänka mig ett eventuellt byte till en Explorer 1.

Listpris på Chrono24 ligger från 31k och upp till 40k.

Jag vill ha 29k vid försäljning och lite till vid ett byte men allt kan diskuteras. Har också en jättefin komplett Rolex Submariner 16610 K-serie från 2002 som jag kan kasta in i ett BYTE till en Daytona eller AP RO.

P1010162_zpsb41fb86d.jpg

P1010158_zpsac0d9d77.jpg

P1010155_zps4424d00e.jpg

P1010168_zps18780240.jpg
 
Topp