Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur menar du? Notiser i vilken form?Är det nån mer än jag som märkt att Tradera inte skickar några påminnelser innan auktionen slutar längre? Sparar massa pengar på så vis. Men lite irriterade . Förut skickade dom ut 15 min innan och 3 min innan slut.
Jag får ett par timmar innan ett mejl om att en auktion slutar som jag varit nyfiken på vad den slutar på. Vet inte exakt tid men två tre timmar innan kanske. Oftast minns jag inte att jag skulle intresserat mig för den.Är det nån mer än jag som märkt att Tradera inte skickar några påminnelser innan auktionen slutar längre? Sparar massa pengar på så vis. Men lite irriterade . Förut skickade dom ut 15 min innan och 3 min innan slut.
Fick senast idag notiser genom appen. Senaste iOS.Man brukar få en notis i Tradera appen om att nu är auktion snart över. Skulle skrivit i appen kanske? Om jag lagt auktionen i minneslsitan vill säga.
Jovars! Det fungerar lite sisådär! Jag tycket ofta att notisen från appen kommer för sent! Vilket är bra som sagt, det spar pengar!Är det nån mer än jag som märkt att Tradera inte skickar några påminnelser innan auktionen slutar längre? Sparar massa pengar på så vis. Men lite irriterade . Förut skickade dom ut 15 min innan och 3 min innan slut.
Jo men det får jag oxå. Men två timmar då har jag glömt det. Eller gör nåt annatJag får ett par timmar innan ett mejl om att en auktion slutar som jag varit nyfiken på vad den slutar på. Vet inte exakt tid men två tre timmar innan kanske. Oftast minns jag inte att jag skulle intresserat mig för den.
Får testa om det funka om jag lägger ett bud?Är det inte bara om man budat på något objekt som dessa notiser skickas ut? Var ett tag sen så är inte hundra.
Samma här.Jo men det får jag oxå. Men två timmar då har jag glömt det. Eller gör nåt annat
Har ju tyvärr andriod lur. Kan det vara det som är problemet?Fick senast idag notiser genom appen. Senaste iOS.
Pushnotiser?Samma här.
Tror det räcker med att ha den i den där kom-ihåglistan på Tratten för att få påminnelse. Minns inte vad den heter nu igen...
"Minneslista" hette det ja såg jag nu.Pushnotiser?
Har en Huawei. Undviker den oftast men den visar minneslistan längst upp i bild när man är inloggad.Har en Honor 7 och läser att det kan vara Huawei som är problemet. Ska se om jag kan leta vad det är för knas.
På min htc justerar man detta via "inställningar" / "ljud och meddelande". Stängde nämligen av notiserna igår. Lycka till!Har en Honor 7 och läser att det kan vara Huawei som är problemet. Ska se om jag kan leta vad det är för knas.
Den är inställd rätt. Det har jag kollat. Men verkar finnas nån inställnig i telefon att den inte visar när det är avstängd eller i viloläge. Typ när den ligger på hyllan .Sitter i pushnotis inställningarna.
Gå in på din profil och pushnotiser.
Kör en galaxy s8+, har samma problem som du.Har en Honor 7 och läser att det kan vara Huawei som är problemet. Ska se om jag kan leta vad det är för knas.
Kör en galaxy s8+, har samma problem som du.
Verkar funka då man ominstallerar appen.Och jag har en iPhone X med samma bekymmer.
Senaste iOS och senaste ver av Tradera-appen.
Trodde faktiskt att det var det förstnämnda som strulade, eftersom jag aldrig pallat uppdatera till elvan på min gamla telefon (där det funkade kanon), men det verkar ju funka för andra med samma setup.
Värdelöst är det, i alla fall.
Verkar funka då man ominstallerar appen.
Har testat men det kvarstår .Verkar funka då man ominstallerar appen.