• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump! Traser Commander P6506 100 Force

Leppe

Panerai
2-Faktor
Pris
2800
Returpolicy
Om klockan ej matchar beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en grym Traser i Titan som är en helt fantastisk klocka. Lätt, tunn, bekväm och försedd med coola tritiumtuber som lyser upp dina kvällar och nätter.
Sjukt bra spec enligt nedan:
  • Quartz
  • 200m WR
  • Tritiumtuber
  • Safirglas
  • Tunn och bekväm
  • skruvad krona
  • 43mm men bärs mindre
  • 46mm lug till lug
  • 11mm tunn
  • Väger runt 50 gram
  • Fullset + OEM gummi & Nato (Prometheus Design Werx) med titan detaljer. Matchar boetten utmärkt!. 22mm bandbredd
Klockan är uttagen 200730 av tidigare ägare. Jag köpte den här på forumet i somras.
Skicket skulle jag beskriva som väldigt bra. Finns ev några små hairlines på vridringen men inga skador att tala om. Det är en väldigt stryktålig pjäs.

Originalgummit har jag aldrig använt. Har suttit på Isofrane i min ägo, som ej ingår.

Till salu för att jag är sugen på annat. Helst ren försäljning denna gång men bytesförslag är välkomna.

Priset inkluderar frakt via Postnord skicka lätt.
Pris 3200kr ->> 2800kr

referenser: https://klocksnack.se/threads/leppe.54295/

länk till tidigare annons: https://klocksnack.se/threads/traser-commander-p6506-100-force.151815/

IMG_0431.PNG

IMG_0425.jpeg

IMG_0411.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp