• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Traser Commander P6506 100 Force - Toolwatch Deluxe *PB*

Jimmy_Vegas

Basic
2-Faktor
Pris
3200kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Då annat hägrar på horisonten väljer jag lite motvilligt att låta denna gå. Grymt toolig vardagsklocka i titan med perfekta specifikationer! Kommer dessutom på ett 22mm Natoband från Prometheus Design Werx med matchande titan-hårdvara.
Fint skick utan varken några dings eller repor.

• Quartz 200M WR
• Tritiumtuber på visare och index
• Safirglas
• Tunn och bekväm
43mm diameter
46mm lug to lug
11mm tunn
ca. 50 gram

Klockan kommer givetvis fullset och jag bjuder på spårbar frakt! Helst inga byten men du kan ju alltid prova. Har gott om referenser i min GG-tråd.

Pris: 3600kr 3500kr 3400kr 3300kr 3200kr

D1A42B41-96FB-4283-8BE1-0C09787DCF83.jpeg E139C4A5-C00F-4E82-A6CD-577AA7F43EA1.jpeg 6DBAC4F3-03BA-42E8-9830-6B9A467B8B98.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp