• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Trasig och uppenbart begagnad klocka från uret.se!

Känns ju måttligt seriöst..... Har alltid varit skeptisk till Uret, men de har ju varit med ett tag så detta verkar ju vara ett riktigt klavértramp.

Hoppas det löser sig.

Riktigt tråkig läsning. Hoppas det löser sig snabbt och smidigt. Oavsett vad så är det skamligt att de försöker eller inte har ordentlig koll på vad de gör.

Fick ett svar idag men det var ett typiskt generellt svar med retursedel och instruktioner. Ingen information om vad som hänt eller liknande.
Skickade tillbaka klockan idag med inkluderat brev om allt som blev/är fel. Återkommer med resultatet och svaret.

Idag så fick jag tillbaka alla pengarna på kontot och en ursäkt från uret.se se nedan:
---------
Jag beklagar att ni har fått denna vara utskickad till er.
Jag skall ta kontakt med vår leverantör för att åtgärda detta så det
inte sker igen, tyvärr är skadan redan skedd då ni har fått denna klocka
skickad till er.
Jag ber om ursäkt för detta.
-----------

Så nu får det bli någon annan klocka istället.

Tror inte man kan beskylla gråhandeln för detta. Visst, det försvårar för t.e.x Uret.se att säkerställa kvaliteten på sina varor när det är fler som hanterar dessa. Än sen då, så länge de gör rätt för sig! Jag har vart med om både nya bilar och båtar för hundratusentals kronor som vart skit vid leverans, varför sådan katastrof för en klocka? Jag tycker givetvis att det inträffade är tråkigt men ser knappast att det är gråhandeln i sig som är källan till problemet. Bra att det löste sig till slut!

/Jazze

Brast ut i skratt av misären i första inlägget, en utskriven manual i svartvitt, ihophäftad dessutom. Sedan en obrukbar klocka på det. Vilka dårar!

Skönt att det löste sig i alla fall!

Pinsamt dåligt att skicka den klockan från första början men uret.se tycks ju iaf ha löst ärendet snyggt. Tycker kanske att någon liten kompensation av rent symboliskt slag (typ give away från klocktillverkare) hade varit på sin plats men det är ju inget man kan räkna med.

Tillbaka
Topp