• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trasig Vintage Seiko

Hej!
Min gamla Seiko 6138-8020 har kilat vidare... Jag gjorde ett besök hos Farfars Klockor och han ville inte ta i den med tång- och förklarade att den var svår att skruva med och han hade svårt att få tag på reservdelar ifall något som var slitet/trasigt.

Har någon vänlig själ tips på vart man kan lämna in den, helst i Stockholms området. :blackeye:
 

Exxet

Rolex
Vill inte måla f.n på väggen men tror att du får liknande svar hos dom flesta urmakarna, i a f i Sverige, blir nog att se sig om utanför gränsen, kolla på t.ex SCWF brukar finnas bra tips där, vad är det som har hänt med den ?
 
Vill inte måla f.n på väggen men tror att du får liknande svar hos dom flesta urmakarna, i a f i Sverige, blir nog att se sig om utanför gränsen, kolla på t.ex SCWF brukar finnas bra tips där, vad är det som har hänt med den ?

Hej, jag har en till likadan som är servad i Danmark. Får kolla med förra ägaren. Men tack för hjälpen. :pirate:
 
Topp