- Pris
- 6000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Tjenare.
Säljer min Traska Commuter 36mm, en fantastisk vardagsklocka som kombinerar tidlös design med hög kvalitet. Köptes av mig i slutet av juli i år, alltså den senaste versionen. Den är i mycket gott skick, ser ut som ny då jag inte hittar en enda repa. Detta tack vare traskas härdning, vilket gör klockan mycket beständig mot repor osv.
Utöver klockan så ingår allt som följde med vid köp + en helt ny inplastad länk. Den som satt på klockan hade en liten repa på clasp samt saknade en fräsning i låset (fräste till det själv) repa och fräsning på bild. Där av så fick jag en helt ny av traska som aldrig varit monterad.
Specifikationer:
Kvalitet och finish i klass med betydligt dyrare märken.
Pris:6500 - 6000kr. Vilket är nypris - tull och moms.
Byten upp /ner kan vara av intresse Tex Bvlgari, tag heuer, tudor mm. Kan tänkas bytas mot en Traska summiteer.
Finns för f2f kring gbg för medlemmar med goda referenser. Annars så kan den skickas på köparens bekostnad samt risk.
Säljer min Traska Commuter 36mm, en fantastisk vardagsklocka som kombinerar tidlös design med hög kvalitet. Köptes av mig i slutet av juli i år, alltså den senaste versionen. Den är i mycket gott skick, ser ut som ny då jag inte hittar en enda repa. Detta tack vare traskas härdning, vilket gör klockan mycket beständig mot repor osv.
Utöver klockan så ingår allt som följde med vid köp + en helt ny inplastad länk. Den som satt på klockan hade en liten repa på clasp samt saknade en fräsning i låset (fräste till det själv) repa och fräsning på bild. Där av så fick jag en helt ny av traska som aldrig varit monterad.
Specifikationer:
- Modell: Traska Commuter 36mm
- Färg på urtavla: Svart
- Boett: Härdat stål med Traskas slitstarka ytskydd
- Glas: Repsäkert safirglas med AR-beläggning
- Urverk: Miyota 9039 (automatiskt, hacking & handuppdrag)
- Gångreserv: ca 42 timmar
- Vattentäthet: 100 meter
- Länk: Original stållänk med microjustering i lås.
- Fullset: Allt som kom med vid nyköp ingår + extra länk.
Kvalitet och finish i klass med betydligt dyrare märken.
Pris:
Byten upp /ner kan vara av intresse Tex Bvlgari, tag heuer, tudor mm. Kan tänkas bytas mot en Traska summiteer.
Finns för f2f kring gbg för medlemmar med goda referenser. Annars så kan den skickas på köparens bekostnad samt risk.
Bilagor
-
_DSC7000.jpeg201.8 KB · Visningar: 2 -
_DSC7002.jpeg236.3 KB · Visningar: 1 -
_DSC6997.jpeg238.8 KB · Visningar: 2 -
_DSC7001.jpeg252.6 KB · Visningar: 1 -
_DSC7006.jpeg190 KB · Visningar: 1 -
_DSC7007.jpeg232.6 KB · Visningar: 1 -
_DSC7008.jpeg260.1 KB · Visningar: 1 -
_DSC7009.jpeg263.3 KB · Visningar: 1 -
_DSC7013.jpeg131.1 KB · Visningar: 1 -
_DSC7014.jpeg182.9 KB · Visningar: 1 -