- Pris
- 1900
- Returpolicy
- Inom 24h, oavsett anledning. Dock ska klockas vara i identisk skick som de sålts i, samt så stör köparen för frakten.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Säljer dessa tre klockor, samtliga tre funkar felfritt. Casion kommer med låda och manuell, de två andra kommer utan tillbehör. Banden som sitter på klockorna på bilden nedan följer självklart med på respektive klocka.
North Eagles Accademia Militare (Den svarta till höger på bild.): 1000kr. 750kr nu!
Memphis Belle Domina och Casio Duro såld för 500kr.
Köparen står för eventuell frakt.
För mer info och bilder se länkarna till de förra annonserna nedan:
Min referenstråd:
Säljer dessa tre klockor, samtliga tre funkar felfritt. Casion kommer med låda och manuell, de två andra kommer utan tillbehör. Banden som sitter på klockorna på bilden nedan följer självklart med på respektive klocka.
North Eagles Accademia Militare (Den svarta till höger på bild.): 1000kr. 750kr nu!
Memphis Belle Domina och Casio Duro såld för 500kr.
Köparen står för eventuell frakt.
För mer info och bilder se länkarna till de förra annonserna nedan:
Avslutad - Casio MDV106b, sprillans ny blå Duro med bandsallad
Köpt för mycket igen och frun har fått hämta senaste paketen pga karantän. Hjälp mig återupprätta den goda stämningen. Helt ny Duro (600) i den bästa färgen, blå! Bara bytt lite band och tagit nån bild. Medföljer orginal Zodiac gummi (300) i gult för den optimala sommarklockan! Alternativt...
klocksnack.se
Tillbakadragen - North Eagles Accademia Militare och Memphis Belle Domina - rejäl prisbump!
Slutgiltig prisdump! :facepalm: North Eagles Accademia Militare Fint skick för sin ålder, verkar vara väldigt lite använd. Skyddsplast kvar på boettlocket. Boetten är cirka 40.5mm, vridring cirka 41mm Drygt 9mm tjock, 19mm lugs. Cirka 44mm yttermått lug-to-lug. Quartz som fungerar som den ska...
klocksnack.se
Min referenstråd:
Senast ändrad: