• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tre månaders bumpande...när räcker det?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Compiss

Patek
2-Faktor
https://klocksnack.se/threads/rolex-sub-11610ln.44010/

image.png
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Ignore är en skitfunktion rent ut sagt. Bryter man mot regler och allmän trivsel är det bättre att banna folk.

För att slippa se en annons ska jag alltså ignorerar en användare som kanske skriver bra inlägg i övrigt?
Hur hjälper det att sortera på startdatum om jag vill se ändringar av beskrivningar och pris?

Vore det inte bättre om annonser försvann automagiskt efter x antal dagar?
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Bra fråga av TS. Har själv en annons som legat ute länge nu. Verkar som om varenda jävel tycker PO Chrono är för stor; alternativt kommer det rena skambud. Tycker om jag får säga det själv att modellen är skitsnygg och priset är svinbra.
Ligger redan på en nivå som gör den bland de billigaste i världen sett till årsmodell etc.
Kommer fortsätta bumpa tills den är såld via denna kanal eller annan, den som så önskar är givetvis välkommen att tex. sortera annonserna efter datum. Tänker inte släppa klockan till skampris bara för att nån jävel vill vara tvärsäker på att han får klockan absolut billigast i hela världen..
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Du får väl helt enkelt ordna fram en Bratte och byta med @Compiss så det blir tyst!

Skämt åsido - PM:a admin och be om regeländring. Tycker inte annonsören gör något fel.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Tycker inte heller ignore funktionen fungerar bra för annonser. Det är för oprecist. Bäst vore om man kunde dölja en viss tråd i K&S istället.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp