• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tre rolex favoriter

Nicklas.S

Guld
2-Faktor
Några bilder på min dykar trio :)

14060M
3f360d54-b0a4-4887-b1b3-27666467b7e6_zps144cd3cf.jpg

16610LV
P9270029_zpsd918a000.jpg

16600
P9270056_zpse7eee8c6.jpg

Tack för titten

Hej hopp! Dina klockor är alltid väldigt fina, så gott som nyskick ser det ut som, så jag undrar: Ser de "action" som det är tänkt; som dykare alltså? (Din OQ-samling är för övrigt inspirerande, minst sagt!)

mvh A

Svår slagen trio. Riktigt fina och jag måste även ta hatten av för väldigt fina bilder som gör att uren kan visa sitt rätta jag. Har varit inne på det tidigare då jag är ungefär lika bra på att ta foton :snaphappy: som att flyga JAS man kanske kan få titta ner de få milen till dig så kanske man kan få en lektion så folk kan se att det är klockor jag fotograferar och inte nån konstig snus dosa med band på :banghead:.
Skulle även som ovan skrev att det skulle vara grymt kul att se hela samlingen nån gång.

Tillbaka
Topp