• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tredje Rollen gillt?

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
När man äntligen förekommit sig själv och angivit firmans adress vid klockleverans måste man vabba. Va fan, vid 16.00 kom samtalet som bekräfade nytillskottets ankomst. In med dottern i bilen och full gas de ca 60 km till kneget.
Väl framme väntade en välkänd box, tredje gången jag kommit i kontakt med liknande box. Förra veckan sprang min 114060 smidigt iväg och suget efter nytt kom fort.
Vad innehöll lådan då?
Tada:

IMG_20140326_202346.JPG


Härlig sommarklocka.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
När man äntligen förekommit sig själv och angivit firmans adress vid klockleverans måste man vabba. Va fan, vid 16.00 kom samtalet som bekräfade nytillskottets ankomst. In med dottern i bilen och full gas de ca 60 km till kneget.
Väl framme väntade en välkänd box, tredje gången jag kommit i kontakt med liknande box. Förra veckan sprang min 114060 smidigt iväg och suget efter nytt kom fort.
Vad innehöll lådan då?
Tada:

IMG_20140326_202346.JPG


Härlig sommarklocka.
Trevligt. Klassiker i ny större version. Och med sportig framtoning, vill jag påstå. Särskilt med den tavlan. Annars är ju 116300 med silver "stick dial" ett väldigt trevligt alternativ, om du tröttnar.
A
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Arabiska siffror is da shit, eller får man säga arabiska, utan att det kan tolkas rasistiskt. J...snygg, och ett stort GRATTIS till din tredje Rollen gillt!

Min med arabiska säger HAJ!

kontakinte1_zps893ea776.jpg
 
Topp