• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tressa vintagedykare 3K

Är vintage är bara för coolingar?


  • Totala väljare
    71

Maro

Audemars
Säljes en grymt bra patinerad dykare från Tressa.
Tavla och visare som flirtar Eberhards Scafograf fast med en twist där Scubaduden kommer till sin rätt.

Boetten mäter ca 36 utan kronan och Ca 39mm med kronan.
Allt ska vara original enligt förra ägaren, men jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte kollat jätte djupt.
Vridningen går att vrida åt båda hållen.
Klockan tappar lite tid så service behövs nog snart, har inte kollat hundra men räkna med att den behöver en översyn iallfall.
Verket som sitter i är ett Felsa 4007N.
Tätheten har jag inte en aning om, men är nog inte det värsta caset att få tätt.
Säljes utan strap, men den som köper bör även köpa ett grymt tropic eller om man had tur kanske har ett liggandes.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Snodd bild på hur hen ser ut öppen:
image.jpeg
Säljes för 5300SEK nu sänkt till 4800SEK 4000SEK 3500SEK 3000SEK och du betalar för valfri frakt. Swishvänlig användare.
Retur: Ok inom en dag om den inte är enligt beskriven, då skickar du tillbaka i samma emballage och skick som du fick den.
 
Senast ändrad:
Topp