• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tretton MilSubs

Mr Chance

Kalmar
Trycker på gilla-knappen och fantiserar om att denna var issued...

qzXaYp7.jpg
 

Mattan

Panerai
Är ingen jättefan av just milsubs, men sådana människor och sättet han presenterar dom på gör ju att man ändrar sig...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Skön gubbe men inte skulle jag lägga ut alla dessa miljoner på dessa ur, de ser ju likadana ut. Hoppas han har mer godis i lådorna?
 

Charles_

Rolex
Skön gubbe men inte skulle jag lägga ut alla dessa miljoner på dessa ur, de ser ju likadana ut. Hoppas han har mer godis i lådorna?

Visserligen sant, men till skillnad från tretton alldeles nya Subbar så berättar ju varenda MilSub sin egna lilla historia :)

EDIT: Och ser man till utbudet på hans hemsida så verkar det som att han har annat godis också.
 

A.Gold

Omega
Vilken samling!

Självklart hade jag inte valt ett sådant nischat spår om jag hade möjligheten. Men man måste ju ändå beundra människor som gör det, originellt!
 
Topp