• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trevliga funderingar på söndagmorgon

svesam

Rolex
God söndag på er!

Vill bara dela med mig av mina "bekymmer"
denna härliga morgon.
Möts av denna syn:

image.jpg


Börjar då givetvis fundera hur dagen ska läggas upp beroende på vilken klocka som åker på.

Ska det bli lite relaxat med en SO på nato
eller ska jag kanske tjuvlåna fruns lilla SOH..,

image.jpg


Eller ska jag preppa för söndagsbrunch med någon av snyggingarna SOHC på mesh eller rent av Corumen...

image.jpg


Choices choices :)

Hur ser er söndagsmorgon ut?

/Daniel
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det är ett CO395 vilket sin tur är ett Corumdekorerat ETA 2895.

image.jpg


Har skrivit om klockan i Recensionsavdelningen om du är nyfiken :)

/Daniel



Tack för tipset Daniel, då skall jag läsa det! Är någonting med Corum jag gillar, har aldrig ägt någon själv men det kanske blir ändring av det efter jag läst din Recension ;)!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Min söndagsmorgon ser ut så här. Egentligen gillar jag att glida runt i guld/stål på helgerna men eftersom det ska göras lite hushållssysslor så får det bli pepsi till att börja med. Jag kan sakna en riktig vardagsklocka i min låda. Exp2 var perfekt.
TwFsChN.jpg
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Jag gillar Corum, så kör på den. Här är en bild på min Corum admiral's cup victory challenge som nu är såld.
Kanske det blir en till Corum någon gång, är grymt sugen på en golden bridge.
PA020322.jpg
 

Portofino

Panerai
Själv funderar jag på hur jag ska spendera dagen, vin, mer vin och sen en grappa på det. Beroende på hur många grappa det blir avslutas nog dagen antingen sovandes i en solstol eller på strippclub i Cannes. Trevlig söndag!
image.jpg
 

par

Patek
2-Faktor
Härlig låda! Allting går lite i blått vilket jag gillar! Ar glasen på breitling ger en skön blå färg också!
 

Espresso

Cartier
Tyvärr måste jag säga allt, gillar ingenting med deras klockor. Sorry
Vad har de för försäljningssiffror?


Ok, blev lite nyfiken på om det var något specifikt, antingen delar av deras serie eller totalt, de har ju inte enbart admirals cup.
Vet inte vad de omsätter per år, hittade ingen årsredovisning på deras hemsidan tyvärr.
 
Topp