• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trevligt tillägg till watchtime...

Sten

Cartier
Fick med en reklam-almanacka av tillverkaren Carl F Bucherer, sådant är alltid trevligt. Någon som har känt på eller t.o.m. ägt en Carl F Bucherer, de ser ruskigt fina ut? Antar att priserna är därefter också...
OvXP3rx.jpg
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Hette tidigare bara bucherer men bytte till Carl F bucherer för klockverksamheten efter grundaren. Antagligen för att strategiskt distansiera sig från smyckesindustrin som de också håller på med. Finns vintage bucherer på k&s om ni vill se bilder på hur de var en gång i tiden. Bra grejer är min åsikt!
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Fick med en reklam-almanacka av tillverkaren Carl F Bucherer, sådant är alltid trevligt. Någon som har känt på eller t.o.m. ägt en Carl F Bucherer, de ser ruskigt fina ut? Antar att priserna är därefter också...
OvXP3rx.jpg
Bucherer är ju en gammal anrik aktör, kanske mest känd för sina butiker men har gjort klockor i evinnerliga tider. Min mor kör en dinka som är obehagligt lik en tt datejust lady samt en annan lite mer plain på läder. Bra bang for the buck, jag har nämligen köpt båda åt henne. Och de nya herrklockorna är ju fulla av sköna komplikationer men är inte överjävligt dyra. Bra finish också.
 

Sten

Cartier
Bucherer är ju en gammal anrik aktör, kanske mest känd för sina butiker men har gjort klockor i evinnerliga tider. Min mor kör en dinka som är obehagligt lik en tt datejust lady samt en annan lite mer plain på läder. Bra bang for the buck, jag har nämligen köpt båda åt henne. Och de nya herrklockorna är ju fulla av sköna komplikationer men är inte överjävligt dyra. Bra finish också.

Se där, någon som har lite koll! Din mor tycks ha en väluppfostrad son ;)
 
Topp